Monday, 5 August 2013

Dear my Utara's Friends


Assalamualaikum...


Saya belajar dekat Utara Malaysia, sahabat karib saya tak sama tempat dengan saya... saya dekat sana hanya sebatang kara... saya tiada sapa2 melainkan sahabat2 baru yang sudi jadi best friend saya.. saya tak memilih untuk berkawan.. cume kawan je yang memilih untuk berkawan dengan saya..  :'(  saya hanya Insan yg biasa.. tpi.. saya nk cakap Thank You kepada org2 Utara yg sudi accompany saya..  Terharu sangat* 


Ni Mira,org Kedah.. my classmate..  :)


Sebelah aku ni Achik .. dia budax second intake yg suke merendah diri..
geram aku... hehee.. dia org Penang..
Ini lah mereka, yg Mira tu org Kedah.. Syakir plak org Penang
kitorang sempat bergambar sebelum nak masuk Dewan
Ini Biha, kemana saja ak pergi.. dia mesty ada... Dia dah mcm Jay ( best friend ak time dekat
sekolah Teknik ) Thanks selalu teman Huda  :)
Ini Hanisah.. org Kedah.. comel tak gigi kami?? hehee
dia pun second intake yg suke rendah diri... haiisshh...
gerem tahu...





No comments:

Post a Comment