Saturday, 1 February 2014

Matrikulasi Product Promotion

Assalamualaikum..

Hai.. Rasa nya setiap tahun akan buat presentation untuk subjek Bahasa Inggeris mengenai Product promotion.. okey..Madam aku adalah Madam Chandrika.. kitorang di bahagikan dalam group and kene fikirkan satu product untuk di benangkan.. well, my group buat product yang dinamakan as Multipurpose Bonzai.. product ni funtion nye untuk mengecas tablet, gadget hanya dengan menggunakan tenaga solar.. amazingkan..? memang sesuai untuk matrikulasi student yang sering mengalami blackout.. group kitorang dapat pujian.. Alhamdulilaah ..semua ni berkat usaha kitorang yang saling bekerjasama.. hah! dalam group ada 4 orang .. Aku(NurulHuda) , Amira, Nina and Aisyah..  memang gempak la aku rasa walaupun mengiggil gara-gara nervous kan.. serious masing2 nervous.. sampai tangan shaking macam kene Parkinson... heheehhehe.. kitorang ada paparkan video.. video esklusif..hasil tangan aku sendiri..sebab aku tak suka ambil yang sedia ada..macam tak puaas pula nanti nak present.. :) Am I Right?
Antara Planning yang kitorang buat adalah:

1 >> Kaler baju Oren..
2 >> bawa laptop untuk tunjukkan speaker and pinjam speaker        classmate (Sapwan..really thanks to him)
3 >> Ada model product..

Ni masa tengah bincang-bincang sebelum nak presentation esoknyaa..

Ini selepas selesai Presentation..
memang senyum sampai telinga..
Dari kiri ( Nina, Aisyah, Mira And aku )
haa.. Yang 2 orang kat belakang tu memang suka
dengan product Kami..cewah.
Ni Hanisah and Achik..
Classmate yg support kitorang..
Ceh.

No comments:

Post a Comment