Friday, 16 May 2014

Story : Baju Earphone

Assalamualaikum..


baju earphone tu yang sarung diaa...

tahu tak Earphone tu apa?? alahhhh yang orang selalu pakai kat telinga tu untuk call dan dengar lagu... tengok budak-budak muda pakai aku pun nak jugak.. jadi aku beli lahh.. hehh..itu jam aku beli dekat koperasi di kolej aku jerr..sampai sekarang tak rosak lagi dan masih sempurna fizikalnya..ewaaahh.. pagi-pagi macam biasa kekebun untuk beriadahh a.k.a berkebun.. hehhe..itu jam gua bad mood sikit,, pagi-pagi mood tido gua kuat nak mati.. kali ni aku buang daun-daun kering sambil dengar lagu, kurang la bosannya sikit kan? hahhh... aku pasang kuat-kuat volum 7 kat telinga kalo ada volum 20 aku pasang volum 20..  aku taknak dengar bunyi alam kat dunia ni itu time  (peh , sombong betul aku) ,, ahh,, macam biasa matahari naik tinggi.. masa untuk pulang.. aku cabut earphone dari telinga.. tengok-tengok, kepala earphone aku bogel sebelah.. aishh , pelik aku, mane pergi berjalan pulak baju dia ni.. tadi pagi pakai , sempurna je fizikalnya.. aku mula tak keruann.. aku taknak earphone aku cacat sebelahh.. hahaa.. poyokann..? aku tak kesah pun, cuma pelik je mane pergi berjalan.. tak suka duduk dekat telinga aku agaknya.... hmm..biarlah,, badan dah berpeluh.. jop balik rumah....

Tiba dirumah aku terus mandi.. panass.. aku rasa macam telinga aku berat sebelahh.. xtahu kenapaa.. sekali tengokkk cerminn.... aku berdekak sorang diri dalam bilik air..  'Oi, kau gila ker gelak sorang-sorang dalam toilet' , dengar suara nyaring-nyaring dari luar bilik air,, aku tak endah kan.. rupanya, baju earphone aku tersangkut dekat dalam telinga .. xpernah-pernah..rupanya baju earphon suka duduk dalam telinga aku bukan dia tak suka....!!

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. hahahahahahahahahaha..terbaikkkk !!!!!!!...bole ea tak perasan bende uh tertinggal dlm telinga ea...btw cite huda ..bole hilangkan sikit stress wa nak exam ni...huhu =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaa... serius boleh tak perasaan.. huhu.. stress stress ni dengan baca cite kelakar bole release tension. ;)

      Delete