Monday, 19 May 2014

Story : Promoter

Assalamualaikum...

Cuti-cuti sementara nak tunggu result

 
ape laa result matrik aku kannn?



aku keje kat sebuah Pasaraya as Promoter.. ohh... jadi promoter boring juga bila kedai tu lenggang tanpa pengguna .. terpaksa berdiri merenung nasib sebagai orang bawahan yang hanya menjadi kuli orang Cina..hahhaha  ... muka aku rasa macam dah tebal 5 cm tanpa make up, sebab tengok orang kekadang memerhati aku.. tak tahu perhatikan aku sebab kesiann atau sebab tengok aku cute..hihii... adess... tapi keje as part time je 4 jam kekadang 8 jam.. feuuhhh! boring + penat berdiri.. LoL.. tangah sedap termenung tetiba datang seorang lelaki berbaju kuning tinggi nya beza 10 cm dri aku kot.. hehh.. pastu tegur aku.. ' dekk,, JAMBAN kat mane..? ' aku tetiba tersentapp dan terpinga-pinga.. 'HUH??' aku jawab.. Pastu die ulang 'TANDAS LA DEKK TANDASS!'.. haha.. aku pun tunjuk laa kat belakang... lepastu aku sambung lagi termenung.. selang beberapa minit.. aku nampak brother tu dah kedepan dengan sorang mamat yang keje kat pasaraya tu... pastu mamat tu cm tunjuk ape ntah kat luar, yang brother baju kuning plak tunjuk-tunjuk aku... 

Ohhh.. alamakk ..! baru aku teringat toilet kat belakang tu untuk kegunaan pekerja je,, hihii.. kesian brother baju kuning , ntaah-ntah tak tahan nak melepas aku pulakk pergi tunjuk salah arah.. tetiba rasa nak tergelakkk,, tapi tahan je laa......

Tulaa termenung sampai cakap pun da tak betul.. #aptb

No comments:

Post a Comment